daisymistbaker

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av daisy mistbaker - 2 mars 2014 19:03

hej jag vet inte om ni kollat in den fantastiska bloggen linnsso.bloggplatsen.se den är underbar och om ni inte kollat den borde ni kolla den! Det är där ifrån jag får ideer om hur jag ska göra som i förra inlägget med min outfit där ifrån och massor med. Hon är en stor förebild för mig och min blogg och det är hon som kommer se till så att jag lyckas!:3

Så kolla in hennes blogg!:)

Av daisy mistbaker - 2 mars 2014 18:57

Tänkte göra ett inlägg om min outfit jag köpte ihop lite idag.

Ryttare: 

'Tröja: Fick den från ett uppdrag

Byxor: I sbg i den stora affären

Stövlar: Fick från ett uppdrag

Vantar: Moorland

Mössa: Sbg


Häst: 

Benskydd: Fiskebyn

Sadel: Firgrove eller Valedale

Träns: Sbg

Filt: Fiskebyn



 

Av daisy mistbaker - 2 mars 2014 12:49

Hoppade Kingen idag han skötte sig faktiskt annars brukar han bocka typ.. 



 

Av daisy mistbaker - 2 mars 2014 12:48

Var på Dark cores högkvarter igår! Det var ganska läskigt och Justin är mörkerryttare nu!



 

Av daisy mistbaker - 2 mars 2014 12:43

Hejsan bloggen sorry att jag inte bloggade igår men men... Idag red jag runt i ml lite kände mig kunglig eftersom det bara var nybörjare där



 

Presentation


Hej jag heter Daisy Mistbaker och älskar sso och bloggar om just det spelet! Jag är i level 14 och har 5 hästar (snart 6) Hoppas du gillar denna bloggen/ ses kanske på sso?

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om hästar?
 Fula!
 Söta
 Läskiga
 Farliga
 Världens bästa
 Gulliga
 Stora
 Små
 Vackra
 Fina

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hejsan

Mina hästar

  Snowangel

  Spacewinner

  Firediamond

  Silverrain

  Bluedramer

Sociala medier

Instagram: Ellayouknoow

Ssoinstagram: sso_daisymb

Kik: Ramzesminprins


Ovido - Quiz & Flashcards